  • Data: 2014-08-31 20:04:57
    Temat: Re: Fundament pod dom szkieletowy - przewymiarowany?
    Od: "HANA" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5402304f$0$2367$6...@n...neostrada
    .pl...

    W dniu 2014-08-30 18:15, HANA pisze:

    > bo wziales projektanta budynkow tradycyjnych
    > szkieletowka to inna bajka
    > to co zaoszczedziles na projekcie pojdzie teraz w beton ;-)

    Nie jest takk źle.
    Zapytałem go, czemu mam tak grube ławy. Wszystko było przeliczone na
    nośność gruntu, która nie jest jakaś szczególnie duża u mnie.

    Dałem do wyceny ten fundament. Zobaczymy, co powie kandydat na
    wykonawcę. Płytę wyliczyły mi firmy na około 30 tys.

    gdzies tam wtecz kiedys Ci wyliczylem
    powodzenia zycze
    Andrzej

    ---