  • Data: 2019-09-23 16:17:37
    Temat: Re: Ile schnie tynk gipsowy i dlaczego rok?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 września 2019 03:47:45 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:
> [...]
    tak a raz tak. I wiem ze tam gdzie nie ma szansy na uszkodzenia to gips jest ok.

    > Jeden ze znajomych położył tynki cementowe, całość zaciągnęli mu gładzią
    > gipsową. W wykuszu ma ustawiony stół i krzesła. Wszystkie naroża wykuszu
    > są poobijane od oparć krzeseł tak że widać gołe naroża. Z gipsowym było

    Bo naroza to sie profilem metalowym wykancza. No niby mozna sama zaprawa ale wtedy
    zaciaga sie caly naroznik betonem a nie tynkiem.

    > by nie lepiej. Ale skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać? Ja

    Bo roznice widac na scianach. Gipsowe beda obite na powierzchni a cementowe tylko
    obtarte z farby.

    > takie drobiazgi zaciągnę finishem z 1kg wiaderka i za 2h przeszlifuje
    > kostką (ściany mam białe) - łącznie 5 min roboty.

    Z tynkiem podobnie. Rozrobic zaprawe i zatrzec to jest ten sam czas. Ale szansa na
    uszkodzenie nizsza.

    Mam wrazenie ze probujesz udowodnic ze tynk cw jest tak samo nieodporny na
    uszkodzenia jak gipsowy. Jesli tak to sory, ja wysiadam bo to po prostu nieprawda.

    Z tym sie zgodze, nic na sile.