    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 09 Apr 2014 19:28:17 +0200
    Subject: Re: Jak "przelatować" choinkę?
    Newsgroups: pl.rec.ogrody

    Ikselka wrote:

    > Warto byłoby podrążyć tę sprawę w Urzędzie Gminy, który wydał pozwolenia
    > na budowę owych budynków w naturalnych ciekach wodnych... Można wywalczyć
    > odwodnienie.

    Weź mnie nie rozśmieszaj. W UG sprawa odwodnienia tej wsi toczy się od
    jakichś 16 lat. I oni DOSKONALE wiedzą, że NIGDY nie powinny byc wydane
    pozwolenia na budowę w tym miejscu (cała osada ma trochę ponad 40 lat)
    "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz."

    > Hmmm... Podrąż.

    Nie ma co drążyć - były suche lata, wody brakowało, teraz jest wodociąg (też
    nie gmina budowała, tylko społeczny komitet). Za to trawa u nas nigdy nie
    wysycha, nawet, jak wszędzie pustynia. A Żubrówka i szczypiorek* mają raj.

    *Szczypiorek, jak się okazuje, jest roślina bagienną. Dojść się do niego bez
    gumowców za kostkę nie da, a ma się świetnie - rośnie sobie "dziko" tam,
    gdzie w suchszych latach był ogródek (a teraz jest łąka)

    J.

    www.kontestacja.com