  • Data: 2015-04-20 00:13:34
    Temat: Re: Jak sie wycofać z umowy?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2015 o 09:34, Hesia pisze:
    > 25 to sam sklep, abonament to osobne rozliczenie. :>

    Mówię o samym sklepie.

    Bo coś mi tu nie gra. Jak to się stało że im zapłaciłaś ćwierć miliarda
    na stare złote przy niezadawalających cię efektach? Z góry zapłaciłaś?

    Piję do tego, że skoro niefrasobliwie podeszłaś do kwestii rozliczeń,
    odbioru dzieła itd... to może też tobie wydaje się tylko że byłaś
    komunikatywna :).

    Miałem kilku klientów z piekła rodem, którym wersja się zmieniała co
    spotkanie i nie sposób było zrozumieć o co im chodzi. Wszyscy oni
    twierdzili że są komunikatywni, piszą zrozumiale i w ogóle nieprawda że
    zmieniają wersję co chwila.

    p. m.