    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki alarm do biura?
    Date: Wed, 03 Sep 2014 17:52:25 +0200

    W dniu 2014-09-03 17:34, Baczek pisze:

> [...]

    jeżeli zresetował zdalnie to obstawiam że zdalnie ją wcześniej zepsuł.
    Na twoim miejscu jak najszybciej odciąłbym mu dostęp zdalny.

    > Źle skonfigurował centralę. Jak to możliwe, że przez miesiąc nikt nie
    > wiedział, że coś z zasilaniem nie tak?
    > No chyba, że Ty miałeś w dupie, że coś mruga nie tak i piszczy.

    podstawowe pytanie to jak to możliwe że centrala padła od zasilania
    akumulatorowego? chyba że przepięcie było i trafo za duże napięcie
    dawało? ale ja bym Satela za to nie winił. Masz starą centralę czy
    serwisant zamontował następnemu klientowi?
    Mam dużo do czynienia z tymi centralkami i nie są bardziej awaryjne niż
    inne. Wszystkie się psują, ale są to marginalne rzeczy, usterka w ciągu
    kilku lat od instalacji to może 2-3% całości, pozostałe długo działają
    sprawnie.
    Ja bym polecał Satela bo sam go łatwo zaprogramujesz, nie przychodzi mi
    do głowy druga równie prosta (przy podstawowych parametrach) centralka.

    Łukasz