  • Data: 2018-01-19 15:24:57
    Temat: Re: Kogeneracja dla Kowalskiego
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Jan 2018 15:09:27 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
    > Nie ja, bracia ruscy :) Kopią bitcoiny a chłodzeniem kompów podgrzewają
    > syberyjską chatę :)

    Od miesiąca opłacalność takiego ogrzewania staje się coraz bardziej
    niepewna... Czas pokaże.

    Śmiechy śmiechami, kilka lat temu poznałem pewną firmę w paryskim
    inkubatorze przedsiębiorczości która zajmowała się produkcją grzejników
    elektrycznych. Niby nic takiego, grzejnik jak grzejnik - ale tu haczykiem
    było to że elementem grzewczym było kilkanaście CPU, a sam grzejnik był
    po prostu ich wielkim radiatorem. Grzejnik podłączało się się do RJ45 i
    moc obliczeniową można było sprzedawać lub wykorzystywać samemu (m.in. np
    do kopania coinów).

    O, widzę że dalej istnieją, i chyba dobrze im się powodzi:
    https://computing.qarnot.com/

    Mateusz