  • Data: 2014-11-29 16:17:15
    Temat: Re: Minimalna odległość dróg od rzek z wodą pitną
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ujęcie to tylko punkt na tej rzece.
    > I przepisy były pisane pod ten punkt a nie pod całą długość rzeki.
    > Bardzo chętnie tez się dowiem dlaczego brudna woda pod ujęciem
    > powinna być traktowana tak samo jak ujęcie ?

    NIe rozumiesz słowa ujęcie. Ujęcie wody to nie jest miejsce biwakowania
    ani miejsce uzywania wody do mycia się itp.
    W ujęciu odbierasz wodę , ale jej nie zwracasz.
    Więc woda w cieku przed i za ujęciem jest taka sama.
    I ma taka sama ozostać bez względu na to czy obok jest droga czy nie.
    Rodzaj drogi zalezeć ma więc od prawa.

    > Tylko inteligentna inaczej twierdzi że rzeka na której jest gdzieś
    > ujęcie cała składa się z wody pitnej.
    Ja nic takiego nie twierdzę. Ktoś nie pyta się o ciek mający gdzieś na swej
    długości ujęcie wody, ale pyta się o nurt oznakowany jako woda pitna.

    > Tyle że my mamy czerwony punkcik ujęcia na niebieskiej
    > linii. I raczej nie przefarbujesz jej na czerwono.

    NIe, pytanie było postawione inaczej.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)