  • Data: 2014-12-15 16:25:12
    Temat: Re: NTG Jak przygotować dom/mieszkanie na brak mediów.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 16:16:47 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Jak już zauważylem: sto ludzi wpadnie na ten pomysł 15 minut wcześniej.

    A ja odpisalem co wtedy nalezy zrobic :-)

    > Nie upieram się że trzeba mieć zapas na kazdą okazje. Ale mając małe
    > dziecko nie wyobrażam sobie bycia zaleznym od mediów aby 12h braku prądu
    > powodowało panikę bo w domu jest już 18 stopni.

    Ale jestes uzalezniony od mediow. Bez pradu pojawia sie nie tylko problem
    z ogrzewaniem - tracisz lodowke, ciepla wode do mycia etc. Ale dalej
    masz samochod i tysiace hoteli ktore przyjma Cie z rodzinka w tym trudnym
    dla Was czasie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.