eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNabycie obywatelstwa RP3 v. nabycie obywatelstwa Niemiec : prawo v. praktyka › Re: Nabycie obywatelstwa RP3 v. nabycie obywatelstwa Niemiec : prawo v. praktyka
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nabycie obywatelstwa RP3 v. nabycie obywatelstwa Niemiec : prawo v.
    praktyka
    Date: Mon, 27 Mar 2017 17:04:34 +0200 (CEST)

    Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> pisze:

    > Jakiś elementarny problem z logiką.
    >
    > To, że ktoś się urodził w danym kraju, nie oznacza, że mieszkał w nim
    > przez całe życie, ani tym bardziej, że ubiegał się o obywatelstwo.
    >
    > Z artykułu można się dowiedzieć jedynie, że urodził się w Niemczech, a
    > jego rodzice najpewniej nie mieli wtedy niemieckiego obywatelstwa.

    BBC nie napisało jawnie tego dzięki czemu Niemcy by nie wyszli na
    pokazowo bezdusznych skurwieli? Jakieś Niemieckie źródło dało
    odpór temu "szkalowaniu przez automatycznie nasuwające się domniemania"?

    Ja domniemywać na korzyść Niemiec to mogę na sprawie karnej w sądzie.
    Na usenecie (prawie) nigdy.

    A. Filip
    Uczciwy człowiek prędzej sprzeda własną ziemię, niż skłamie.
    (Przysłowie fińskie)