    From: "Konrad Szałwiński" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niewystawione Faktury.
    Date: Tue, 11 Nov 2003 21:04:25 +0100

    > Przede wszystkim to on powinien wystawić fakturę. Zgodnie z Kodeksem
    > Cywilnym (art. 462-463) masz prawo żądać pokwitowania w formie faktury, a
    > do czasu jej wystawienia masz prawo wstrzymać się z uregulowaniem
    > należności. Skoro masz prawo się wstrzymać, to naturalną rzeczą wydaje
    > się, że odsetek ustawowych się nie nalicza.

    Problem polega na tym, że
    nie tylko nie chcę płacić ustawowych
    odsetek (nawiasem mówiąc w umowie
    nic o nich nie ma) ale po prostu nie chcę
    płacić poprzednich należności względem firmy,
    która nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań.
    W umowie nic nie ma o gwarantowanej przepustowości
    łącza, aczkolwiek łącze które ma mieć teotetyczną wydajność
    alternatywnej Neostrady chodzi jak alternatywny modem.

    Pozdrawiam!

    Konrad Szałwiński