  • Data: 2014-09-17 12:16:05
    Temat: Re: [OT] gaz czy prąd - takie tam rozważania.
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 września 2014 02:23:32 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Takie ogniwo to koza z płaszczem wodnym. W nim musi się szybko spalać, na dodatek
    dużo idzie w komin. Kupiłem do warsztaciku kozę za 2 stówy. Nie powiem, hajcowało się
    w niej ostro. Ale węgla ciągnęła bez opamiętania jak paliłem od dołu jak w
    instrukcji. Z komina czarny dym aż mi wstyd było. Jak zacząłem palić od góry to węgla
    mniej i mało dymu. Ale dłużej się rozgrzewała. Coś tam przerobiłem, dołożyłem dwie
    cegły szamotowe, kawałek blachy i gwóźdź programu. Trochę wiórów ze stali
    kwasoodpornej i niewielki nadmuch na te wióry. Palę od góry. Jak się szamot rozgrzeje
    i przede wszystkim wióry jak się rozgrzeją i zacznie się na nich dopalać to że się
    pali można wyczaić po tym że powietrze nad kominem faluje. Węgla 1/3 tego co bez
    przeróbek. Jeszcze długą rurę z radiatorem w tym roku dokupię.

    Kogutek, odebrales wiadomosc na priv? Bo nie wiem czy doszlo i na jaki adres google
    wyslal. (czy nie na jakis antyspamerski)

    bajcik