  • Data: 2014-07-23 11:07:46
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uciu" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > doradz jakąś ale zasilanie musi byc na 12V z jakiegoś aku do tego jaki
    > internet?

    Rynek zmienia się na tyle szubko, że nie jestem na bieżąco.
    Jeszcze kilka lat temu trzeba było dwa urządzenia (kamerka i modem 3g do
    wysyłania danych) a teraz widzę np. coś takiego:

    http://polphone.pl/u/p3286_Kamera_GSMUMTS3GMMS_video
    _zdjecia_nasluch.php

    Wkładasz do tego kartę SIM (jak do telefonu) i masz bezprzewodową kamerkę
    której obraz możesz oglądać (i nagrywać) skądkolwiek.

    To pierwszy link jaki mi google zwrócił więc nie wiem jaką to ma jakość na
    pewno tego jest więcej, trzeba by poszukać i popytać co obecnie jest
    najlepsze. Niezależnie od tego co wybierzesz najważniejsze jest oświetlenie
    bo jak będzie kiepskie oświetlenie to twarze będą nie do rozpoznania. Więc
    przydałyby sięjakieś halogeny z czujnikiem ruchu.
    > Może jakas kamerka samochodowa nagrywająca w pętli?

    Jeśli chodzi o samo nagrywanie to tak, ale jak ktoś ją ukradnie to nie
    będzie śladu.

    > A na marginesie - wypuscili podpalaczy bo nie ma dowodow.
    > Ba nawet mowili ze powinno sie im dziekowac bo to oni zawiadomili pierwsi
    > straz....

    Współczuję

    > Poza tym zaczynamy spac na budowie z sąsiadami obok.
    > Na zmiane bedziemy spac w domu obok (bo ma dach) - nie wiem czy jest sens
    > ale zobaczymy

    Spanie nie pomoże na kamień lecący w nowowstawione okno. Tylko kamery.

    Pozdrawiam
    Ergie