  • Data: 2014-07-28 14:11:48
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 25 Jul 2014 03:32:57 -0700 (PDT), WS

    > U mnie bezwladnosc ogrzewania jest taka, ze w ciagu obnizenia nocnego
    > (1-2 stopnie) ogrzewanie wlacza sie dopiero jak jest z 15 mrozu na
    > zewnatrz... Standardowo przez noc nie grzeje i temp. jest praktycznie
    > stala...

    Przy czym mnie chodziło o pracę instalacji CO o 2-3sC niższej niż w
    klasycznych murach, a resztę, dzięki braku akumulacyjności ścian w tak
    wysokim stopniu, uzupełnianiu na życzenie prosto w powietrze zamiast w
    mury.

    > Z tym wychladzaniem przez sciany o ktorym kilka razy napisales to
    > przesadziles... taki efekt obserwowale, gdy na wies jezdzilem na
    > weekendy, a na reszte tygodnia ustawialem 10stopni... i tak do
    > tych 10 raczej nie spadalo...

    Istotnie. Już przeliczyłem za radą grupowiczów i faktycznie mało w grunt
    idzie.

    > zle zrozumiales ;) - thermo zakladam, ze trzeba z betoniarki na budowie,
    > bo gruszka i pompa to droooogo wyjdzie pompa na kilka dni + dowozic
    > po pol beczki?

    Zależy komu, ale ogólnie rzeczywiście może sporo kosztować.
    Ale może ekipa od wylewek z "pieskiem" by podołała zadaniu.

    > Wiercilem troche dziur w betonie z betoniarni B15 (B20?) i tym, co mi
    > zalali murarze - w tym fabrycznym wiercilo sie kilka razy dluzej...
    > robiony na budowie prawie sam pekal ;)

    A. W ten deseń. :)

    --
    Pozdor