  • Data: 2014-07-22 21:34:12
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu w garazu
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 19:53:30 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:
    > cos w tym jest, chyba 1/4 osoby ktore znam, a maja domek z garazem, ma tam
    > auto... skladzik roznych smieci i przydasi.

    To efekt projektow ktore nie uwzgledniaja odpowiednich przestrzeni
    gospodarczych, przez co potem tak jest :) U mnie wszyscy sasiedzi akurat
    trzymaja samochody w garazach, a oprocz tego oczywiscie jest tam skladzik
    roznych narzedzi. Zalezy jak ktos potrafi sobie przestrzen zorganizowac
    i dbac o porzadek ;) Ja wlasnie skonczylem kaflowac swoj garaz - bedzie tam
    i skladzik narzedzi (stol warsztatowy etc) i miejsce na samochod. Specjalnie
    spawarke sobie szybciej kupilem zeby pospawac roznego typu uchwyty, polki,
    haki, wsporniki pod wszystkie narzedzia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.