  • Data: 2016-02-11 16:27:44
    Temat: Re: Odkurzacz Centralny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 15:35:51 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Ja mówię o sytuacji: mieszkam w bloku i przydałaby mi się taka szufelka
    > w kuchni zamontowana w cokole, jaką ma znajomy w domku - ale bez tej
    > całej instalacji centralnej.

    I chcesz osiagnac efekt odkurzacza 35kPa / 250m3/h - szufelka z samymi
    szczotkami?? Wczesniej pisales o odkurzaczach malej mocy. No spoko - rozumiem
    to, tylko ze dwa odkurzacze malej mocy do szufelki + odkurzacz stacjonarny
    to juz bedzie koszt odkurzacza centralnego. Tym bardziej, ze do malego
    mieszkania mozna kupic odkurzacz centralny juz za pare stow.

    > Te roboty sprzątające, co same jeżdżą po domu - one też nie mają ssawki
    > tylko wirujące szczoteczki. To tanie i energooszczędne - w sam raz do
    > wyciągania piachu i okruchów.

    To jakies najtansze modele, ktore sa gadzetem, a nie odkurzaczem.
    Wszystkie normalne odkurzacze-robociki typu iRobot maja normalna ssawke,
    a szczoteczki tylko pomagaja w wymieceniu brudu z zakamarkow pod ssawke :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.