  • Data: 2016-08-28 02:29:54
    Temat: Re: Paszport nie jest dokumentem potwierdzającym tożsamość
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-28 o 01:33, Artur Miller pisze:
    > Tak mi dzisiaj powiedział Pan w Orędżu. nie przeniesie numerów i już.
    > musi być DO. Polski paszport nie. Bo ma w systemie DO .
    >
    > Którym kijem ich zdzielić?

    dodam, że dokument nazwany "Regulamin świadczenia usług
    telekomunikacyjnych w Mobilnej Sieci Orange dla Abonentów ofert na
    abonament z dnia 13 listopada 2015" twierdzi, że

    "1. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych może być zawarta po
    udokumentowaniu przez daną osobę tożsamości i aktualnego dokładnego
    miejsca zamieszkania lub siedziby.

    2. Osoba zainteresowana zawarciem umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych, lub jej przedstawiciel, zobowiązuje się
    udokumentować dane, określone w pkt 1 niniejszego paragrafu, poprzez
    okazanie ważnych oryginałów lub poświadczonych notarialnie kopii
    następujących dokumentów:
    2.1. w przypadku osób fizycznych:
    2.1.1. dokumentu tożsamości oraz
    2.1.2. dodatkowego dokumentu ze zdjęciem i adresem danej osoby;
    2.2. w przypadku innych osób: aktualnych dokumentów odpowiednich dla
    statusu prawnego danej osoby zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz
    dokumentów przedstawiciela, tak jak w przypadku osób fizycznych."

    jako drugi dokument wystąpiło prawi jazdy z aktualnym miejscem
    zamieszkania...

    a.