  • Data: 2014-11-05 20:49:35
    Temat: Re: Piec gazowy pytanie
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:m3bde0$48a$1@speranza.aioe.org...

    > Kto ci tak powiedział? u mnie pompy pracują tylko z kotłem, po co mają
    > mielić wodę.

    A masz podłogówkę?
    Przy temp. zasilania CO np. 30*C podłoga zagrzeje się pewnie po jakiś 4-5h
    (duża bezwładność), więc wyłączanie na noc kotła nie jest za bardzo
    wskazane. :-)
    Przy regulacji pogodowej kocioł powinien działać non-stop, regulowana jest
    jedynie temperatura zasilania, im mniejsza tym kocioł ma większą sprawność
    (mówimy o "kondensacie" oczywiście). :-)