  • Data: 2020-01-19 23:12:36
    Temat: Re: Podstawowka kl2
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-01-19 o 13:57 -0800, Lisciasty napisał:

    > Jak będziesz go wysysał często do zera to pewnie ze 3-4 lata.

    Ok, czyli podobna kiszka co kilka lat temu... Wymieniać aku co 4 lata
    to żadna frajda, no chyba że znacząco te dziady potanieją.

    > Więcej niż 16 juro to u nas płaci nawet emerytka, która siedzi przy
    > świeczce.

    Śmiem wątpić - w PL prąd węglowy zdaje się tańszy niż mój atomowy. Z
    tym że na ścisłość to obecnie płacę 19 Eur/mc (czyli te 5K EUR to na 22
    lata raczej, a nie na 25).
    Do tego połowa z tych rachunków to opłata abonamentowa (ok. 10 EUR/mc) -
    a ta domniemywam że w PL jest dużo niższa.

    > Jesteś anomalią społeczną, pewnie z promil takich się znajdzie ;P

    Jestem na 90% pewien że jest nas dużo więcej - bo ja wcale żadnym
    oszczędzaczem nie jestem. W tej chwili np. siedzę przy zapalonej lampce
    nocnej, a mógłbym świecić oczami.

    Mateusz