  • Data: 2020-01-20 14:50:16
    Temat: Re: Polecenie zaplaty
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Akurat odwrotnie: można papier złożyć w banku i wtedy bank robi za
    > kuriera.
    No to się zastanów. Jeśli twoja zgoda nie trafi do banku, po czym taki
    usługodawca spróbuje obciążyć konto, to bank powinien obciążyć czy nie?
    A jeśli nie, to co się ma zadziać, jeśli powiesz bankowi "od dziś się
    nie zgadzam na obciążenia" (I kontrolne pytanie, dlaczego to ma zależeć
    od firmy trzeciej?)

    > Tyle ze to wydłuża czas, dlatego (jak pisałem wcześniej)
    > szybciej jest, kiedy dostarczy się umowę bezpośrednio do usługodawcy.
    > Później bank kontaktował się ze mną i konsultant upewniał się, czy
    > zawarłem taka umowę.
    No właśnie. Bo to BANK musi być pewien, że się zgodziłeś.

    KJ