  • Data: 2020-01-24 16:44:01
    Temat: Re: Polecenie zaplaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:dec0a1ef-f5a8-40c7-a520-726d5d744191@go
    oglegroups.com...
    >Tu masz jeszcze info
    >https://www.santander.pl/klient-indywidualny/kontak
    t/pytania-i-odpowiedzi-konta
    >"W przypadku wątpliwości związanych z kwotą płatności, możesz w ciągu
    >30 dni odwołać zrealizowaną już płatność. Pieniądze niezwłocznie
    >zostaną zwrócone na Twoje konto. W każdej chwili możesz też
    >zrezygnować z rozliczania się z danym wierzycielem za pomocą
    >polecenia zapłaty. Informacja o każdej transakcji znajdzie się w
    >historii Twojego konta i na wyciągu bankowym, oprócz tego nadal
    >będziesz otrzymywał faktury i rachunki od wierzyciela."

    Dziekuje, to wyglada na aktualne.

    Na infolince jednak nie zrobilo wrazenia - takie rzeczy to tylko w
    oddziale, i w trybie reklamacji.
    No nic, czekam spokojnie, zobaczymy ile w Santanderze trwa
    "niezwlocznie", tydzien wlasnie minal.
    Ale jak sie ma cwierc miliona reklamacji, to widac musi trwac :-)

    A - 17 stycznia reklamacja miala nr skargi 15300 .

    Tak czy inaczej - polecenie zaplaty to nie w Santanderze. I nie w
    mbanku.

    A ktorys bank w ogole ma jakies zatwierdzenie zgody na ST, albo
    okreslenie limitu miesiecznego ?

    Bo jakos nie czuje sie bezpiecznie, jesli kazdy moze z mojego konta
    pobrac dowolna kwote :-)

    J.