  • Data: 2020-01-25 11:51:09
    Temat: Re: Polecenie zaplaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 25 Jan 2020 10:10:58 +0100, Akarm napisał(a):

    > Nie powinieneś się obawiać. Pobrać należność z twojego konta może tylko
    > ten, z którym tak się umówiłeś.

    Nie moze, czy nie wolno mu - bo to duza roznica :-)
    Bank to jakos sprawdza, czy liczy na to, ze zaufany kontrahent wie, ze
    mu nie wolno :-)

    Dawno temu bylo to troche na zywiol, o ile dobrze pamietam.
    Potem wprowadzili zgody w bankach, to zakladam, ze ktos sprawdzal
    papier ... ale moze zle zakladam.
    Teraz ...czy nie znow troche na zywiol ?

    W kazdym badz razie nie widze na ST listy zgod na polecenie zaplaty.

    Nie w Santanderze. Nie w mbanku. Nie w Aliorze.
    A te co maja ... pozwalaja ustawic limit miesieczny ?

    > I jak wcześniej wyczytałeś - ""W przypadku wątpliwości związanych z
    > kwotą płatności, możesz w ciągu 30 dni odwołać zrealizowaną już płatność".

    Na razie minelo 7 i dostalem ... sms, ze reklamacja sie przedluzy.
    Ciekawe czy z automatu, czy na skutek drugiej rozmowy.

    J.