  • Data: 2006-08-17 22:03:20
    Temat: Re: Przyklad korupcji w SA Wawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "domek" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:PC3Fg.63019$hH1.16016@trnddc08...

    A gdzie Ty tu widzisz korupcję? Skoro obrażono człowieka, to trudno mówić o
    obrazie uczuć religijnych. Wszak przecież nie człowiek jest podmiotem czci, i
    trudno uznać, by Zdzisław P. wyznawał wiarę w tego człowieka. Sądzę, że wierzy w
    Boga. Poza tym i sam wniosek jest o tyle bezsensowny, że czemuż to pozwani mieli
    by przepraszać osobę trzecią za naruszenie dóbr powoda?

    Poza tym nie chce mi się szukać tego orzeczenia, ale w jego uzasadnieniu
    znalazłem jakieś strasznie dziwne rzeczy. Przepisywałeś to ręcznie, czy jest to
    gdzieś w sieci opublikowane?