  • Data: 2014-10-18 22:37:20
    Temat: Re: Przyklejanie gniazd i puszek natynkowych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 października 2014 22:18:52 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Nie mam do niech zaufania. Moim zdaniem niebeda trzymac ani mocno, ani
    > dlugo.

    Zainwestuj kilka złotych w dwa kołki i przetestuj. Wg mnie to lepsze jak klej ale
    spróbuj sam.

    > Zastanawiam sie jeszcze na polaczeniem kolek + klej.
    To przemyśl ponownie i zrób jak pisałem: puszki w styro i normalny osprzet.>
    > Z klejem bardziej chodzilo mi o kwestie bezpieczenstwa - jakby nie >patrzec, nawet
    po wyschnieciu jest palny.
    A styro? Kleju masz symboliczne ilości w Twojej wersji mocowania a styro całe ściany.
    Więc palnośc to argument bez sensu