eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRekuperator z entalpicznym wymiennikiem ciepła - czy ma sens › Re: Rekuperator z entalpicznym wymiennikiem ciepła - czy ma sens
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rekuperator z entalpicznym wymiennikiem ciepła - czy ma sens
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <m9qnir$77j$1@node2.news.atman.pl> <w...@m...org>
    <7...@g...com>
    <g...@m...org>
    <d...@g...com>
    <i...@m...org>
    <d...@g...com>
    Date: Fri, 23 Jan 2015 09:09:07 +0100

    Thu, 22 Jan 2015 23:26:02 -0800 (PST), Lisciasty

    > Ojtam, przecież baniak 1000L prowadzi się praktycznie sam,
    > jak nie przerybisz to wystarczy raz w tygodniu wsypać jakieś
    > resztki ze stołu, a raz w miesiącu sekatorem zielsko przetrzebić :]

    Oj, to zależy. Przed 1000L "baniakiem" prowadziliśmy z ojcem sporo
    mniejszych akwariów i zawsze się ładnie układały, a z dużym klockiem (co to
    był marzeniem ojca) były same problemy. Rośliny nie chciały rosnąć,
    akwarium zamulało się pomimo fitra dennego (a później zewnętrznego ze
    złożem), ryby często padały jak... ryby. ;> Dlatego nie zamierzam sobie
    takiego garba przyprawiać, żeby się potem użerać gdyby poszło coś nie tak
    jak trzeba.

    Szczerze mówiąc to nawet przeleciała mi przez myśl instalacja akwarium (ten
    duży zbiornik stoi nadal u rodziców w garażu) w nowym domu (pod schodami
    ładnie by się wkomponowało), ale po zastanowieniu jednak odpuściłem.

    --
    Pozdor Myjk