eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSejm zajmie się projektem rozszerzającym granice obrony koniecznej › Re: Sejm zajmie się projektem rozszerzającym granice obrony koniecznej
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sejm zajmie się projektem rozszerzającym granice obrony koniecznej
    Date: Thu, 26 Oct 2017 08:15:52 +0200 (CEST)

    Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> [...]
    rojektem-rozszerzajacym-granice-obrony-koniecznej

    > Może Sonn jest tym napadającym i jemu by to pasowało?

    To wyjaśnienie "nie gorsze" od wielu innych.

    Ja nie mam nic przeciw poszerzeniu granic "bezkarnej" obrony koniecznej.
    Tylko że _wszystko_ da się spierdolić a dobrymi chęciami droga do piekła
    jest wybrukowana. "Zasiać znaczące wątpliwości" że ten konkretny projekt
    (ostro) przegina pałę albo "zawiera błędy" powinno być średnio trudno jak
    inteligentny człowiek chce przekonać "jeszcze nieprzekonanych",
    poświęcić swój czas.

    Argument "po prostu idź za stadem" jest dobry dla baranów, baranie (Sonn).

    --
    A. Filip