eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSejm zajmie się projektem rozszerzającym granice obrony koniecznej › Re: Sejm zajmie się projektem rozszerzającym granice obrony koniecznej
    Subject: Re: Sejm zajmie się projektem rozszerzającym granice obrony koniecznej
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 26 Oct 2017 18:50:15 +0200

    W dniu 2017-10-26 o 08:15, A. Filip pisze:
> [...]
    rojektem-rozszerzajacym-granice-obrony-koniecznej

    > To wyjaśnienie "nie gorsze" od wielu innych.
    >
    > Ja nie mam nic przeciw poszerzeniu granic "bezkarnej" obrony koniecznej.
    > Tylko że _wszystko_ da się spierdolić a dobrymi chęciami droga do piekła
    > jest wybrukowana. "Zasiać znaczące wątpliwości" że ten konkretny projekt
    > (ostro) przegina pałę albo "zawiera błędy" powinno być średnio trudno jak
    > inteligentny człowiek chce przekonać "jeszcze nieprzekonanych",
    > poświęcić swój czas.
    >
    > Argument "po prostu idź za stadem" jest dobry dla baranów, baranie (Sonn).

    No to masz pajacu prosty, chyba najprostszy przykład dla tłuków.

    Godzina 22 jesienną pora. Słyszysz jakiś hałas na terenie swojej posesji
    i widzisz cień pod płotem. Wywalasz tak ze dwie kule w tym kierunku i
    zabijasz sąsiada, który podnosił, dajmy na to młotek, który mu upadł pod
    płotem.
    Każdy idiota będzie mógł się teraz powołać na to, że zabił w obronie
    koniecznej.
    Podobnie może być z pijaczkiem który pomyli posesje lub mieszkania.
    Pistorious według ciebie też działał w obronie koniecznej matole,
    strzelając do laski w łazience "bo MYŚLAŁEM, że to był złodziej"?

    Poniał, zmieniający tematy wątków niedowartościowany Filipku idący za
    bezmyślnym stadem?

    Obecne przepisy są w zupełności wystarczające, a pomijanie ich przez
    prokuraturę wynika tylko z tego, że przełożeni nad oskarżającymi są
    debilami, którzy nie każą stosować tych przepisów w obawie przed swoimi
    jeszcze głupszymi przełożonymi, nad którymi stoi największy głupek PG
    wydający w tym zakresie wytyczne. A już dzisiaj mamy na czele
    prokuratury supergłupka, który nawet nie potrafił dobrze zdać egzaminu
    prokuratorskiego oblewając go w pierwszym podejściu.
    Każdy woli oskarżyć i "niech sąd uniewinni", zamiast narażać się na
    dyscyplinarkę.
    Tylko trepy (Filipki) tego nie wiedza i nie widzą, bo nie ogarniają tego
    swoimi małymi rozumkami i potrafią tylko zmieniać wątki, podkreślać i
    gwiazdkowac w postach dowartościowując się w ten sposób i podkreślając
    "ważność" swoich wypierdów.

    A tu masz nieuku trochę do poczytania skoro przerasta cię wyszukanie
    czegokolwiek

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1073538,ms-obr
    ona-konieczna-prawa-ofiar-nie-napastnikow.html

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1077111,maleck
    i-o-obronie-koniecznej.html

    http://czasopismo.legeartis.org/2017/09/obrona-konie
    czna-wdarcie-domu.html

    2148,rzad-chce-zmian-w-obronie-koniecznej-ale-w-proj
    ekcie-zepsuto.html

    I wisienka na torcie wspaniale pokazująca kretynizm twórców tego
    legislacyjnego i prawniczego gniota oraz nieuctwo niespełnionego
    "prokuratorka" stojącego na czele MS i PG

    http://legislacja.rcl.gov.pl/docs//2/12299357/124391
    49/12439152/dokument305907.pdf

    Teraz dotarło, matole?

    PS. I nie zapomnij zmienić tematu wątku, bo ci poczucie wartości spadnie
    jak cukier.

    --
    Sonn