  • Data: 2014-04-22 14:39:29
    Temat: Re: Setki kopczyków - znika trawnik
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-22 10:59, Ikselka pisze:

    > Taszczyn pszczeli:
    > https://www.google.pl/search?q=taszczyn+pszczeli&tbm
    =isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=sy5WU-fxBIbLtQbsvICQ
    CQ&sqi=2&ved=0CCgQsAQ&biw=1280&bih=642
    > Masz może w okolicy pasiekę? - jak nazwa wskazuje, żywi się on pszczołami i
    > wtaszcza je do swoich ziemnych norek.

    Hej,

    Zobacz co odpisałem Jarkowi. Zrobiłem parę zdjęć. Ten owad raczej jak
    ofiara taszczyna wygląda i to w dodatku w postaci miniaturowej. Odwłok
    jest w kolorze brązowym (taszczyn jest żółto czarny - jak osa) a nogi są
    bardzo grube - jak u pszczół. Norki ok 3mm więc żadna dorosła pszczoła
    by się tam nie zmieściła. Taszczyn jest ze 2x większy od tego owada.

    Pasiek w pobliżu nie ma.

    Marek