    Date: Sun, 26 Oct 2014 17:55:35 +0100
    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Siekiera do łupania

    W dniu 2014-10-26 17:28, Jacek pisze:
    > A jak doszedłeś do tego, że mam "parę klocków"?

    A gdzie napisał, że masz parę klocków? Pytałeś czy warto kupić fiskarsa,
    to Ci odpisał, że nie warto, bo to jest zabawka do połupania paru
    klocków. Ja jestem podobnego zdania. Mam duży siekieromłot o wadze,
    chyba 4 kg, do tego kliny i duży, ciężki młot. Tym się łupie drzewo.
    Fiskarsem próbowałem łupać, nie dawał rady. Ale, oczywiście, wszystko
    zależy od tego, ile się łupie i jakie klocki.

    Jest to moje subiektywne zdanie wyrobione na podstawie 5 lat doświadczeń.

    Pozdrawiam,
    MW