  • Data: 2016-09-24 21:28:10
    Temat: Re: Spotkanie średniowiecza z nowoczesnością
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 września 2016 21:16:04 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > kto wie, moze i niemiecka opinia to mit. Gdy mój dziadek po wojnie dom po niemcach
    przejął to dorabiał i wodociąg, centralne ogrzewanie i zdaje sie ze nawet sławojke
    zdobyczną postawil za domem. Jak zyli niemcy to nie wiem :)
    > Moze przez te 70 lat niewiele sie zmieniło, tyle ze bylo ich stac na >wiecej, bo
    nas okupant dopadł.
    Jeszcze z 10lat temu teściu u Niemca remonty blokow robił to wywalali kible z klatek
    i robili w mieszkaniach. Budynek wielorodzinny- i 1 kibel na piętro- 4mieszkania .
    Piece kaflowe itp. Tak więc bez kompleksow.
    Nowo budowane domy koło Lubeck- dokładnie jak u nas.
    Jedyna rożnica między Polakami a Niemcami- Niemiec jak Multipe sprzedaje to płacze,
    Polak jak Multiple sprzedaje to się cieszy;)