  • Data: 2014-07-20 19:21:34
    Temat: Re: Wytyczanie domu na działce - czy mogę samodzielnie?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 18:44:24 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > i masz na to wsparcie? bo IMHO mylisz własność z użytkowaniem wieczystym

    Nie, nie myle. Wszystko co znajdziesz w tym gruncie (skarby albo rope) nalezy
    do panstwa, nie do Ciebie. Wszystko co chcesz postawic na tej ziemi
    nalezy zglosic i uzyskac pozwolenie na budowe. Gdyby to bylo naprawde
    Twoje miejsce to nie byloby to potrzebne :-) Jak panstwo zechce puscic
    przez TWOJA ziemia autostrade to Cie sadownie wywlaszczy nawet jak nie
    bedziesz tego chcial. Podaj chociaz jeden argument za tym, ze ziemia nalezy
    do Ciebie, a nie jest tylko swego rodzaju prawem do uzytkowania (ktore mozna
    sprzedac komus innemu).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.