  • Data: 2020-01-17 19:49:13
    Temat: Re: Zawiesilem Lidla ;-))
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie o taki paragon z NIP-em chodziło, ale to już w którymś kolejnym sklepie
    albo paragon zwykły (bez NIP) albo faktura.
    Jak uda Ci się dostać w Lidlu w kasie paragon (nie fakturę) z NIP-em, to masz piwo za
    1,79 zł z Żabki ;-)
    Z tym że np. w Carrefour na kasie paragon z NIP dają i owszem (ale może już tak
    wcześniej mieli, nie sprawdzałem starych paragonów
    podając w kasie NIP do faktury), a po fakturę jakby co trzeba się pofatygować do
    punktu obsługi, w Sylwestra pani jeszcze nie
    wiedziała, co z tymi co 30 sekund wcześniej wzięli z kasy zwykły paragon bez NIP -
    może zwrot zakupów i ponowne przejście przez kasę
    ;-))

    -----
    > I dobrze, żeś nie wziął faktury, bo można ją teraz wystawiać wyłącznie na podstawie
    paragonu z NIPem.