  • Data: 2020-01-18 09:39:47
    Temat: Re: Zawiesilem Lidla ;-))
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 stycznia 2020 08:09:10 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Nie. W przypadku braku możliwości technicznych będzie od razu
    > faktura. Bez żadnego paragonu. Ten przypadek pominąłeś.

    Hmmm, ale jakiego "braku możliwości technicznych"?
    To wolno mieć jeszcze kasy fiskalne, które nie wydrukują NIPu na paragonie? Do kiedy?
    Bo jak kasa fiskalna nie działa to nie wolno chyba sprzedawać...
    Pozostają więc przedsiębiorcy, którym jeszcze wolno nie mieć kasy fiskalnej - tych
    rzeczywiście pominąłem - ale kto jeszcze na tej liście został?