  • Data: 2020-01-17 23:06:54
    Temat: Re: Zawiesilem Lidla ;-))
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Jan 2020 13:05:17 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A tym razem opowiedział w końcu coś ciekawgo, doceń, a nie tylko za całokształt
    gromisz ;P

    Chyba żartujesz. Z niedoróbkami i błędnym działaniem programów i
    hardwaru spotyka się każdy na codzień. Jakbym tu zaczął opowiadać jak
    zakładałem to czy tamto konto bankowe czy wypełniałem jakiś wniosek
    on-line w jakimś urzędzie to epopeja narodowa by powstała.
    To po pierwsze a po drugie, to nie jest pamiętniczek uczennicy Marysi
    żeby zapisywać zwierzenia. Jak już gość przywleka nam przed oczy jakiś
    link czy relację z życia, niech wypowie przy tej okazji jakąś myśl
    własną, tezę czy swój osąd bo na ogól to ni cholery nie wiadomo po co on
    napisał dany post. Swędzą go paluchy czy może rzeczywistość go rani i
    musi poskamleć.
    --
    Jacek
    I hate haters.