  • Data: 2020-01-18 12:47:44
    Temat: Re: Zawiesilem Lidla ;-))
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-18 o 12:38, Michal Jankowski pisze:

    > Dla mnie żaden, ale dla sklepu chyba jest, bo prawie wszystkie stosują
    > metodę "przez paragon".

    Nie znam się na kasach w sensie oprogramowania czy samej obsługi, ale
    skoro dyskusja już tak się rozwinęła,
    to pytam: czy to szczególny problem dopisać ten NIP do paragonu?
    Czy to bardziej kwestia dostępu do zawartości treści wydruku czy
    podpięcia jakiegoś
    oprogranowania czy musi być jakaś zupełnie nowa kasa?
    Czy na etapie przejściowym prościej jest prowadzić odrębnie sprzedaż na
    faktury poza kasą i tyle.