  • Data: 2015-11-29 19:18:28
    Temat: Re: Zima a malowanie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Nov 2015 08:49:39 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > To maluj jak tak uważasz.

    Ja nie pytalem o sensownosc samego malowania, tylko czy nie lepiej wyczekac
    do wiosny, az drewno podeschnie.

    > tamte belki od lat 80-tych niczym malowane nie były, (wcześniej pewnie od wojny
    też).
    > Stoją i stać będą jeszcze długi czas zapewne

    Jakbym mial wiate z belek, to bym sie nie przejmowal, ale to sa deski...

    U mnie swierkowe sztachety ogrodzenia wytrzymaly jakies 20 lat. Zalatwilo
    je slonce i deszcz, mimo ze byly pare razy malowane.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl