    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zly rozstaw krokwi pod okna dachowe
    Date: Tue, 27 Jan 2015 09:45:34 +0100

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:94fddd4e-349c-4306-b634-ed0868a7d725@go
    oglegroups.com...

    > To nie remont tylko budowa nowego domu.

    Przy budowie też tak się robi. Po prostu przy remoncie jest to bardziej
    oczywiste, dlatego podałem przykład remontu.

    Tu masz obrazek - Twój przypadek to ten czwarty:

    http://obudowaniu.pl/images/stories/new/284krokwie.j
    pg

    > No właśnie przedstawiciel handlowy mówi, że jest, bo się nie dociepli.

    Przedstawiciel handlowy jest od tego by sprzedawać, a nie by się znać :-)
    Masz kierownika? To go zapytaj.

    > Szpara jest na około 0,5 cm

    No to bez problemu wstrzyknie się tam piankę, pianki wejdzie na tyle mało że
    nie zbankrutujesz (Ty albo wykonawca) i będzie cieplej niż gdyby tam była
    wełna.

    > Sytuacja jest dziwna, przedstawiciel mówi co innego niż, firma

    Rzekłbym że to jest normalne. Przedstawiciel to pewnie jakiś humanista po
    szkoleniu - nauczyli go szpara ma mieć XX cm to i powtarza nie wiedząc
    dlaczego i po co.

    > Gdy kładli krokwie inwestor miał wolne i nie zajmował się budową, nadzór
    > nie lata z miarką i nie mierzy każdego elementu

    ??? Każdego nie, ale akurat rozstaw krokwi i kąt nachylenia dachu powinien.

    > , zresztą jak przyjechałem potem na budowę to sam przechodziłem wiele razy
    > koło gołych krokwi i nie przyszło mi do głowy, aby mierzyć odstępy.

    Tobie nie musi przychodzić do głowy od tego jest kierownik, ale jak pisałem
    to nie jest _żaden_ problem, więc się nie przejmuj.

    Pozdrawiam
    Ergie