  • Data: 2014-09-01 10:47:01
    Temat: Re: Zmiany ws. umów tymczasowych - kolejny prawny babol?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 31 Aug 2014, z wrote:

    > I czy z tego jest jakiś postęp, poprawa?

    Nie, przychodzą jeszcze gorsi, albo tak jak napisałeś - "działka znika"
    (znaczy w ogóle ubywa firmy produkcyjnej i zostaje miejsce dla "chińskiej
    produkcji").
    A czego się spodziewać?
    Pic w tym, że Stokrotka twierdzi że wie lepiej (oceniając zarządzanie),
    jako receptę podaje "to niech zamknie biznes" i dziwi się, że nie ona
    jedna wpadła na taki pomysł. No bo praca ma być, a nie ma.

    > PS. Tak wiem to jest ten nowoczesny ustrój. Cholera już wie jak go nazywać.
    > Rozmawiałem ostatnio z człowiekiem co od wielu lat prowadzi małą firmę
    > produkcyjną. Zmienia profil na handel bo się nie da utrzymać.

    No niestety.

    pzdr, Gotfryd