  • Data: 2016-08-27 14:31:59
    Temat: Re: Zywica w lazience, czy to dobry pomysl?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrywam wykladzine i plyty pilsniowe.
    popieram
    > Maluje deski farba epoksydowa.
    tu nie wiem po jakiego wała? ja bym szedł w stronę impergnacji drewna w
    głąb, a nie ochrony powierzchni od góry
    > Szpachluje nierownosci. Na to warstwa maty szklanej 150g/m
    mata - bardzo dobry pomysł. powstrzyma rozchodzenie się w rogach i
    utratę szczelności.
    > laminowana farba epoksydowa albo zywica epoksydowa z utwardzaczem PAC. Po
    zmatowieniu zywica epoksydowa do posadzek. Ma to jakis sens?
    tu byś musiał rzucać konkretnymi produktami. żywica _poliestrowa_ jest
    tania i mógłbyś z nią zaszaleć. Jak się uprzesz przy epoksydowej -
    koszty mogą być bardzo duże. Znowu poliestrowa podobno nie lubi wody.
    może jakiś miks?
    Ale ogólnie żywica i mata - powinno dać dobry rezultat

    ToMasz