  • Data: 2015-08-04 09:10:32
    Temat: Re: czy mogę kupić mieszkanie z zameldowanym lokatorem?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-04 o 08:46, Kris pisze:
    > Jeśli faktycznie nie mieszka i mieszkać nie zamierza to masz racje
    > Ale jeśli gość zameldowany z jakiś tam względów i się swiadomie wymeldować nie chce
    to będzie robił kłopoty.

    Tak, ale tu kolega napisał, że tego "lokatora" nie ma w kraju i dlatego
    nie może się wymeldować.

    Jest jeszcze inne rozwiązanie - niech podjedzie do ambasady i tam złoży
    wniosek o wymeldowanie z pobytu stałego. Można mu to zaproponować, a
    jeśli będzie kręcił nosem i na siłę szukał jakichś przeszkód, to znaczy,
    że rzeczywiście brak mu dobrej woli - i wtedy należy się zastanowić nad
    całą sprawą :)

    Pozdrawiam,
    MW