  • Data: 2014-09-24 09:28:32
    Temat: Re: czym ciąc BK?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szary" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ciut wody upłynęło, jakos mi to chodziło po głowie:

    > Jak można wziąć bloczek i go posmarować?

    1. W przypadku wąskich (11,5cm) bloczków - tak po prostu do ręki :-)

    2. W przypadku większych bloczków i niskiego stolika/rusztowania: wziąć z
    ziemi wstawić na stolik/rusztowanie tak by krawędź wystawała. Przejechać
    kielnią pionową krawędź wejść na stolik/rusztowanie dostawić i dobić.
    Zeskoczyć po kolejny, wstawić posmarować.

    3. W przypadku wysokiego rusztowania: Wrzucić trzy bloczki na rusztowanie
    wejść razem z wiadrem zaprawy. Bloczki ustawić jeden na drugim by ich
    krawędź wystawała poza rusztowanie. Posmarować pierwszy dostawić i dobić,
    posmarować drugi... itd.

    > Chyba rozumiem, ostyatnio nosząc moje mokre bloczki zauważyłem w trawie
    > bloczek fundamentowy, standardowy 12x24xcoś tam (40?).
    > Podniosłem i chyba od nastawienia do ciężaru niemal go podrzuciłem :O

    > Moje mokre solbety ważą chyba ze 20 kg

    Znowu Cię nie rozumiem. Mokre to one były trzy tygodnie temu gdy zaczynałeś
    wątek. Do teraz już dawno powinny być suche jak pieprz, bo chyba je
    przykryłeś jakąś folią/plandeką by sobie ułatwić życie, nie?

    > Jak kładę na ściane to niektóre niemal wylatują mi z palców

    Ja mam słabe palce więc chwytałem po prostu dłońmi za boki na płasko.
    Bloczki są chropowate więc dobrze się haczą o rękawiczki i nie wyślizgują.

    > (nie mam
    > uchwytów), czasem to niemal rzucenie a nie kładzenie.

    Przesadzasz :-)
    Ja jestem chucherko. Z WF'u w podstawówce i szkole średniej zawsze miałem 3
    lub 4 bo mimo, że niemal całe życie spędzam aktywnie na powietrzu to masy
    mięśniowej mi nie przybywa. Rośnie tylko wytrzymałość a nie siła.

    Więc skoro ja daję radę to każdy da radę. :-)

    > Jak się trafi suchy to aż uśmiech na gębie się pojawia, taki lekki.

    > Na kolejne 3 dni :P ?

    Może oddadzą kasę to kupisz cos innej firmy.

    Pozdrawiam
    Ergie