  • Data: 2018-04-28 14:42:52
    Temat: Re: daszek
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-26 o 17:47, abomito pisze:
    > Witam
    >
    > Dzięki. Właśnie o takie informacje chodzi
    > Natomiast widywałem komorowy.Po latach syf się dostaje w komory.Ja wiem, że nic nie
    jest wieczne, ale jeśli można zrobić lepiej, a może i taniej...
    > Natomiast świetliki...To jest opcja.Ale ja się jakoś tym nie zachwycam.
    > Pozdro.abomito

    Zerknij:
    http://www.plastics.pl/produkty/budownictwo/plyty-fa
    liste-i-trapezowe-z-pcw
    http://www.plastics.pl/content/pliki/305/cennik_p%C5
    %82yty_faliste_i_trapezowe_PCW.pdf
    Prawidłowy montaż daje dobre efekty i nie hałasuje za bardzo ;)

    Ważne nie bierz ecoluxa tylko solluxa i spokój na lata.

    Robak