    Subject: Re: do kamyczka policjofobów
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: m <m...@g...com>
    Date: Thu, 26 Apr 2018 09:51:46 +0200

    > Co do zasady zgadzam się z mvoicem, co do praktyki muszę jednak Tobie
    > przyznać rację, sam byłem świadkiem sytuacji, gdy strażnicy takowi
    > pilnowali jednego pomnika (bo miała być jakaś rocznica i mieli dbać, by
    > nie był zanieczyszczony, bo wcześniej bywał), cała akcja była w parku,
    > nagle jakaś bijatyka się zaczęła, dwóch osiłków o cos się pokłóciło
    > zaczęła sie większa rozróba, naturalnym byłaby jakaś interwencja straży,
    > cóż, strażnicy w chwilę po rozpoczęciu bijatyki schowali sie w krzakach,
    > aby przypadkiem nit nie poprosił ich o interwencje...

    No ale od tego powinna być policja. To oni przechodzą specjalistyczne (i
    jak sądzę drogie) szkolenie po to, żeby bić się w naszym imieniu i
    jednocześnie w miarę moożliwości nikogo nie zabić ani samemu nie zginąć.

    SM powinna być właśnie od pilnowania babć od pietruszek, sprawdzania
    czy na posesji jest posprzątane (jeżeli taki obowiązek tu i ówdzie
    występuje), czy parkujący opłacili parking itd...

    Normalne jest że jeden zamiata a drugi zajmuje się np. elektryką.
    Zatrudnianie elektryka do zamiatania hali jest tak samo bez sensu jak
    zatrudnianie woźnej do naprawy instalacji elektrycznej.

    p. m.