    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziwna sprawa z aktem notarialnym - kupno działki
    Date: Mon, 25 Dec 2006 15:52:16 +0100

    Użytkownik "ostek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1167052495.678387.152790@f1g2000cwa.googlegroup
    s.com...

    > Jeśli dokładnie jest tak jak napisałeś to czy mi grożą jakieś
    > konsekwencje? Podpisując akt notarialny ze mną musi przedstawić
    > poprzedni, więc nie będę mógł stwierdzić, że w niewiedzy
    > kupiłem taniej działkę.

    Czemu przedstawia akt własności, a nie odpis z księgi wieczystej?

    Ale dla Ciebie to niczym nie grozi, skoro płacisz cenę rynkową. Co Ciebie
    obchodzi, czemu poprzednio zapłacił więcej?

    > Czy w takim wypadku U.S. może się doczepić?

    Przyczepić siez awsze może. ale skoro Wasza wartość odpowiada rynkowej, to
    raczej nie powinno być z tym problemu.

    > Czy zmojej strony powinienem się przejmować tym aktem notarialnym.
    > Jeszcze nie widziałem wypisu z księgi wieczystej, może są jakieś
    > obciążenia, ale to też było by uwzględnione w akcie n. nic nie
    > jest uwzględnione, hipoteka jest czysta.

    Trudno mi cokolwiek powiedzieć. Jeśli byś mi (choćby na priv) podesłał dane
    pozwalające na jednoznaczne zidentyfikowanie miejsca tej nieruchomości (numer
    działki; obręb i miejscowość; współrzędne GPS, adres - skoro sąd okoliczne domy,
    to numer da się wydedukować) to mógł bym poszukać coś na ten temat i może coś
    więcej napisać. W każdym razie dość podejrzanie to wygląda.