    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotoradar, mandat, doreczenie - pytania
    Date: Fri, 18 Aug 2006 19:25:35 +0200

    "Szerszen" <s...@t...pl> napisał:

    >jakby na jedno wychodzi, bo aby nalozyc musza ustalic,
    >nalozyc moga w chwili ustalenia
    Wcale nie na jedno, bo ustalać sobie mogą aż do przedawnienia i termin
    30 dni ich nie obowiązuje.

    >nadal nie otrzymalem odpowiedzi, co jesli naloza go i przysla po uplywie 30
    >dni
    1. Tu jest lista dyskusyjna, a NIE kancelaria prawna (gdzie się płaci
    i wymaga), więc nie pisz kolejne: "nie otrzymalem odpowiedzi".
    2. Dwa razy napisałem, że NIE MUSISZ go przyjąć. Czytaj ze
    zrozumieniem!

    >czy po uplywie tych 30 dni wykroczenie ulega przedawnieniu
    Nie.

    >sprawa jest kierowana do sadu grodzkiego czy nie,
    Jest kierowana (znów to powtarzam!) gdy MK nie przyjmiesz lub gdy
    upłynie termin 30 dni od daty popełnienia wykroczenia.

    > ja go nie przyjmuje, bo okres 30 dni minal i co dalej?
    SG.

    >akurat w przypadku fotek to nie dziala, bo dostajesz wezwanie,
    Kolejny raz sie mylisz! Wysyała sie MK zaoczny do właściciela pojazdu
    z propozycją jego przyjęcia(opłacenia) lub wskazania komu pojazd
    powierzył do kierowania tego dnia.

    >oczywiscie jesli odmowie z powodu tych 30 dni?
    Powód jest NIEISTOTNY! Odmawiasz=SG.

    >a niby z jakiej racji
    Bo tak stanowi prawo.

    >niewiem dokladnie, ale mysle ze na fotce sa/powinny byc informacje
    Myśleć zawsze wolno, a czasami należy.

    --
    Artur Golański