    Subject: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <7...@g...com>
    <X...@l...net>
    <7...@g...com>
    <X...@l...net>
    <2...@g...com>
    <X...@l...net>
    <5...@g...com>
    From: collie <c...@v...pl>
    Date: Sat, 25 Jan 2020 13:09:39 +0100

    W dniu 25.01.2020 o 11:31, WS pisze:

    > tak, tylko to za komuny bylo ;) Zimy -20 pamietam, tylko wtedy nie dosc, ze
    grzejniki NIGDY nie byly gorace, to co chwile pradu brakowalo i farelka dogrzac sie
    nie dalo...

    "Proszę chwilowo o spokój, gdyż ADM do mnie dzwoni! Słucham pani kierowniczko.
    Tak jest... Pani kierowniczko... Pani kierowniczko, ja to wszystko rozumiem... Ja
    rozumiem, że wam jest zimno, ale jak jest zima to musi być zimno, tak? Pani
    kierowniczko, takie jest odwieczne prawo natury! Czy ja palę? Pani kierowniczko!
    Ja palę przez cały czas! Na okrągło! Nie no, nie ma za co. Moje uszanowanie dla
    pani kierowniczki! Moje uszanowanie!"