    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełożyć (w interesie
    Gersdorf)]
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <a...@w...eu>
    Date: 05 Apr 2020 15:59:43 GMT

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Podasz linki i dokładne twierdzenia *obu* stron słowo w słowo?
    > Taka mało subtelna różnica między "z trudem starcza" a "bezczelnie
    > mijają się z prawdą".

    Baran nie umie znaleźć dziesiatek informacji pochodzacych od ludzi
    pracujacych w szpitalach?
    No to bedzie ci coraz trudniej, bo od tygodnia wprowadzana jest
    informacyjna tama. Wszyscy ponizej urzednika wojewĂłdzkiego maja zakaz
    wypowiadania sie.

    Ale ja zawsze mowie ze najlepiej poznać po efektach. Skoro jest tak
    dobrze to dlaczego tak duzo zarazonych pracownikĂłw szpitali?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,