  • Data: 2018-04-26 11:14:49
    Temat: Re: kontener morski - ocieplenie
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2018 o 21:32, Bob Budowniczy pisze:
    > Rozwiązałem kwestię taniego ocieplenia kontenera od wewnątrz i
    > likwidacji wykraplania się pary wodnej pod ociepleniem w czasie mrozów.
    > Są dwa rozwiązania, jedno to pokrycie ocieplenia od wewnątrz folią paro
    > przepuszczalną tak, żeby para wychodziła z ocieplenia do wnętrza
    > kontenera. Drugi sposób to nawiercenie od zewnątrz otworów
    > wentylacyjnych w każdym wystającym trapezie blachy, po jednym u dołu i u
    > góry, otwór tak wyprofilowany, żeby nie wlewała się do środka woda,
    > ewentualnie zabezpieczony siatka przed owadami, czyli w tym rozwiązaniu
    > mamy wentylację ocieplenia od zewnątrz.
> [...]
    styro wklejany na piankę budowlaną, tak aby starć się wypełnić puste
    przestrzenie, a już napewno odizolować puste przestrzenie od
    jakiegokolwiek wpuszczenia wilgoci i tlenu

    ToMasz

    ps. pisałem miesiące wcześniej, o tym aby celowo pozostawić tam
    dylatacje, albo nawet zasysać z tej przestrzeni powietrze do mieszkania