  • Data: 2017-02-27 12:35:42
    Temat: Re: listwa progowa alu - jak ciąć, żeby nie zniszczyć?
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 lutego 2017 16:40:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    pilki do metalu to z >obcieciem na 120% sobie nie poradzisz. No i te 45 ?>stopni.
    Szybciej zrobie w warunkach polowych operacje >na otwartym sercu scyzorykiem niz Ty
    utniesz >aluminiowa listwe pod jakims okreslonym katem.

    > Przewiduję że najbliższe lata to rozkwit branży rzemieślników. będzie. Społeczeńso
    nie radzi sobie z podstawowymi rzeczami.

    ale marudzicie - chcę zrobić sam, to źle, bo do ślusarza mam iść. Jak pójdę do
    ślusarza, to będziecie marudzić, że nie potrafię brzeszczotu użyć. Jakieś rozdwojenie
    jaźni?