  • Data: 2015-12-01 09:49:31
    Temat: Re: no to o ... GMO
    Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-30 o 15:13, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

    > Hejka. Czy jak takie tuczone bydło nieustannie wpiernicza soję GMO
    > to mięso z takiego tucznika jest też GMO czy nie?
    > Pozdrawiam transformująco Ja...cki

    Z pewnością. Niejasna jest tylko szkodliwość tego tucznika dla ludzi. Bo
    takie coś może zacząć ujawniać się dopiero w następnych pokoleniach. Tak
    więc te teorie mówiące o nieszkodliwości nie maja żadnego potwierdzenia.
    Jak by na to nie patrzeć jest to gwałt na naturze, a coś takiego raczej
    nie rozejdzie się bezboleśnie po kościach.