  • Data: 2024-03-30 00:23:31
    Temat: Re: o Pegasusie raz jeszcze
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przestrzegano. Zlecono hindusom, którzy zrobili soft zgodnie z
    > wytycznymi a potem zgodnie z proceduramu mcasa certyfikowano. Wszystko
    > zgodnie z procedurami:P

    > Nigdzie nie są:P

    Ale nie mówimy o nieubieraniu dżinsów na spotkania z klientami
    biznesowymi, a o czymś na czym oparta jest kontrola cech czy parametrów
    krytycznych.

    > Na 120% jakieś tam procedury są łamane.

    Myśleisz że te grube dotyczące procedur bezpieczeństwa? W takiej
    Koka-koli też? :)

    > Na dobrą sprawę nikomu nie zależy żebyś wiedział jakby się dało:P Nie
    > mówię że się udało zhakować ifony tylko że procedury są łamane wszędzie.
    > A czasem są nawet sprzeczne z rzeczywistością.

    Więcej, mają mnie dupie, ale ja tu nie mam nic do rzeczy, bo ja im nic
    nie zrobie. Ale są przecież tacy, na którym im zależy aby nie wiedzieli.

    --
    Marcin